BRANDING GRAFISCH WEB
Andrea van LIEF zocht een goede partner voor de rebranding van haar gezonde lunch en brunch bar in Mechelen. LIEF heeft naast hun heerlijke keuken ook een focus op duurzaamheid en de korte keten. Dát trekken we natuurlijk zeer graag door in de branding.
De naamkaartjes werden daarom ook geprint op ecologisch gerecycleerd papier. Andrea wou gaan voor een frisse, open & minimalistische huisstijl. Het logo en de hele huisstijl werden aangepast met moderne toetsen zodat dit nog lang kan meegaan.
"De samenwerking was enorm aangenaam! Ann-Sophie en Geens vertaalden de huisstijl die in mijn hoofd zat perfect naar een ontwerp en verzorgden de afwerking tot in de puntjes. Het resultaat? Een professionele weergave van waar LIEF voor staat." — Andrea van LIEF
GRAFISCH
Voor Callebaut's Chocolate Academy gingen we aan de slag met hun brand guidelines en maakten onder andere deze prachtige folder.
In de folder vinden de Chocolate Academy cursisten alle praktische informatie zodat ze goed geïnformeerd zijn alvorens de cursus start.
BRANDING GRAFISCH WEB SOCIAL COPY MARKETING
Origins Cocktails uit Leuven staat voor heerlijke cocktails en frisse mocktails met dagverse producten, huisgemaakte siropen en de beste spirits. Zij bieden leuke workshops en tastings aan en ook voor eventcatering kan je bij Origins terecht. Kortom, met hen is het steeds heerlijk genieten.
Daar past dan natuurlijk ook een branding bij die het juiste gevoel uitstraalt. Wij zijn trots dat we sinds hun start in 2014 voor hen de branding mogen maken. Van menukaarten en posters tot volledig uitgewerkte pop-upbars. We maakten de Originsbranding evoluerend zodat er steeds vernieuwing in zit.
BRANDING GRAFISCH WEB
Tijdens zijn zoektocht naar een partner om de branding van zijn eigen praktijk op te stellen, kwam Yves bij ons uit. We hebben voor hem zijn iconische logo gecreëerd, de uitgebreide huisstijl én ook een website met de juiste toon die bij hem past.
"Creatief, vlot, correct, professioneel. Maar ook warm & vriendelijk. Dit zijn de eerste woorden die in me opkomen als ik aan hen denk. Bovendien alles geserveerd met een gepast vleugje humor. Van minuut één zaten we op dezelfde golflengte. Ik ben dan ook zeer tevreden met de samenwerking. Hou enorm van de oprecht persoonlijke aanpak! lets wat ik vaak mis bij bedrijven! Kortom, da’s andere koek!" — Yves Van der Auwera
BRANDING GRAFISCH SOCIAL
Een totale branding voor Oishii Ramen. De huisgemaakte illustratie werd geïnspireerd op de linocuttechniek. Daarnaast werden de juiste kleuren gekozen, de socialmedia-afbeeldingen gemaakt en ontwierpen we enkele totebags die er mooi bij passen.